Itsasoko edukiontziak munduan zehar salgaiak garraiatzeko modua irauli du, eta Forankra- n etengabe garatzen ari den industria honen abangoardian gaude.
Gero eta globalizatuago dagoen mundu batean, nazioarteko merkataritza irisgarriagoa eta eraginkorragoa bihurtu da itsas edukiontzien sarrerari esker. Metalezko egitura hauek mundu osoko portuetan salgaiak bidaltzeko eta jasotzeko modua guztiz aldatu dute.
Itsasoko edukiontzien karga osoa (FCL), karga bateratua baino txikiagoa (LCL) edo edukiontzirik behar ez duen zama bat bidali behar duzun ala ez, Forankran zure bidalketa beharretara ezin hobeto egokitzen diren itsas edukiontzien barietate zabala aurkituko duzu. itsasoa.
Edukiontzi lehorra ondasun lehor eta galkorrak garraiatzeko erabiltzen den bidalketa-edukiontzi mota bat da. Edukiontzi hauek hermetikoak dira eta itsas garraioan kargak eguraldi eta ingurumen baldintzetatik babesteko diseinatuta daude.
Tamaina arrunta: 20 edo 40 oin luzera
Portaontzi laua edukiontzi estandarretan erraz sartu ezin den zama handi, astun edo handiegia garraiatzeko bereziki diseinatutako itsas edukiontzi mota bat da. Rack lauek ez dute alboko horma sendorik eta, horren ordez, rack-egitura laua dute aurrealdeko eta atzeko panelekin. Horri esker, beste ontzi mota batzuetan irteten diren edo sartzeko zailak diren salgaiak kargatu eta deskargatzea errazagoa da.
Kubo handiko edukiontzia edukiontzi estandarrekin alderatuta altuera gehigarria duen bidalketa-ontzi mota bat da. Horri esker, karga handiagoak jaso ditzakete eta eskuragarri dagoen espazio bertikalari ahalik eta etekin handiena ateratzeko. Material iraunkor eta erresistenteekin eraikita daude, itsas garraioan zama babesteko.
Goiko edukiontzi irekia goiko aldean estalki zurrunik ez izatearen ezaugarri den itsas edukiontzi mota bat da. Horren ordez, marko-egitura eta lona edo toldo aldagarri bat ditu, erraz lotu edo kendu daitekeen. Hauek kargak garraiatzeko erabiltzen dira, hala nola makina astunak, eraikuntzako materialak, ontziratu gabeko produktuak edo pieza handiak.
Plataforma-edukiontzi bat, plataforma laua edo plataforma laua izenez ere ezagutzen dena, itsas-edukiontzi mota bat da, alboko hormarik edo teilaturik ez izateak ezaugarri dituena. Plataforma-egitura lau eta sendo batez osatuta dago, zoru sendo eta sendoarekin. Oinplanoko edukiontzietan alboko hormarik eta teilaturik ez egoteak karga eta deskarga eskuragarriagoak eta aldakorragoak ahalbidetzen ditu, zama alde guztietatik sar baitaiteke. Horri esker, karga handiak maneiatzea errazten du garabiak, orga jasotzaileak edo bestelako jasotze-ekipoak erabiliz.
Hozkailuko edukiontzia, erreefer izenez ere ezaguna, itsas edukiontzi mota bat da, produktu galkorrak eta tenperatura sentikorrak garraiatzeko bereziki diseinatua, hala nola elikagai freskoak edo produktu farmazeutikoak. Hozte eta tenperatura kontrolatzeko sistemaz hornituta daude bidaia osoan zamarako ingurune kontrolatu eta egokia mantentzeko.
Garment-on-hanging (GOH) edukiontzia, zintzilikarioetan zintzilik dauden jantziak garraiatzeko eta biltegiratzeko diseinatutako edukiontzi espezializatu bat da. Edukiontzi mota honetan, arropak ez dira zimurtzen edo deformatzen garraioan. Ohiko edukiontzi estandarrak baino altuagoak izan ohi dira arropen luzera egokitzeko.
Zeintzuk dira itsas-ontzien tamaina estandarrak?
Tamaina estandar ohikoenak 20 oin (6 metro) eta 40 oin (12 metro) luze dira. Beste neurri batzuk ere badaude, esate baterako, 10 oin (3 metro) eta 45 oin (14 metro).
Zein da itsas edukiontzi baten karga-ahalmena?
Itsasoko edukiontzi estandarraren karga-gaitasuna tamainaren arabera aldatzen da. 20 oineko edukiontzi batek 28 tona inguru eraman ditzake, eta 40 oineko edukiontzi batek, berriz, 30-32 tona.
Salgai arriskutsuak garraiatu ditzaket itsas edukiontzi batean?
Bai, salgai arriskutsuak itsas edukiontzietan garraiatu daitezke, betiere nazioarteko agintariek eta arauek ezarritako arauak eta segurtasun baldintzak betetzen badituzte.
Zenbat denbora erabil dezaket itsas edukiontzi bat?
Itsas edukiontzi baten bizitza erabilgarria alda daiteke hainbat faktoreren arabera, hala nola mantentze-lanak eta erabilera-baldintzak. Oro har, edukiontzi batek 10-12 urteko bizitza erabilgarria izango duela espero da.
Nola babestu dezaket zama itsas edukiontzi baten barruan?
Lotura-metodo egokiak erabiltzea komeni da, hala nola lotzeko uhalak, zurezko blokeak, aire-kuxinak edo lotzeko sistemak. Gainera, garrantzitsua da ontziaren barruan zama ondo banatuta eta orekatuta dagoela ziurtatzea.
Bidalketa-edukiontzi bat alokatu al dezaket bat erosi beharrean?
Bai, konpainia askok bidalketa-edukiontziak alokatzeko zerbitzuak eskaintzen dituzte. Aukera merkeagoa eta malguagoa izan daiteke, batez ere edukiontzia denbora-tarte jakin baterako bakarrik behar baduzu.
Zer kontuan hartu behar dut erabilitako bidalketa-ontzi bat aukeratzerakoan?
Erabilitako bidalketa-ontzi bat aukeratzerakoan, garrantzitsua da egituraren egoera orokorra ikuskatzea, iragazgaiztasuna egiaztatzea, ateak egiaztatzea eta nazioarteko kalitate estandarrak betetzen dituela ziurtatzea.
Posible al da itsas edukiontzi bat beste erabilera batzuetarako aldatzea?
Bai, itsas edukiontziak hainbat erabileratarako aldatu eta egokitu daitezke, hala nola bulegoak, biltegiak, etxebizitzak, ikasketak, besteak beste.
Zein da itsas edukiontzi bat garraiatzeko kostua?
Itsas edukiontzi bat garraiatzeko kostua hainbat faktoreren araberakoa da, hala nola ibilbidea, distantzia, zama mota, portuko zergak eta behar diren zerbitzu osagarriak.