Lotura-uhalak zama ziurtatzeko modurik ohikoena dira. Salgaien gainetik erabiltzen den lotzea da gehien erabiltzen den metodoa. Honek kargaren eta gainazalaren arteko marruskadura areagotzen du, eta salgaiak irristatzea eragozten du. Garraioan zehar salgaiak iraul ez daitezen ere lotzeko uhalak erabiltzen dira.
Lotzeko uhal egokia aukeratzea kargaren eta erabili beharreko garraio-ibilgailu motaren araberakoa da, trena, kamioia, furgoneta.
Lotzeko ahalmena (LC = Lashing Capacity) daN-tan agertzen da.
1 kg = 9,81 N 10 N = 1 daN => 1 daN ca 1 k
EBn, 2001eko maiatzetik zama lotzeko uhal guztiak EN 12195-2 arauaren arabera fabrikatu behar dira. Lotzeko uhalek arauak adierazten duen etiketa bat izan behar dute. Adierazi behar diren eremuetako batzuk hauek dira:
Gehienezko indarra trakzio zuzenean erabiltzeko, lotzeko uhalak aurre egiteko diseinatuta dagoena. Balio hau daN-tan adierazten da. Lotzeko zintaren "atxikimendu-ahalmena" (LC) ez da inoiz gainditu behar.
Esku Indar Estandarra. Eskuzko eragiketa indarra da. Balio hau daN-tan adierazten da.
Tentsio Indar Estandarra. Trinkotearen biradera askatu ondoren hondar indarra da. Balio hau daN-tan adierazten da.
Garraiorako beharrezkoak diren lotu kopurua eta erabiltzeko modua kalkulatzeko, gure departamentu teknikoarekin harremanetan jartzea gomendatzen dugu.